Det gode samarbejde

Vi er meget optaget af at have et tillidsfuldt forældresamarbejde. Vi ved at I afleverer jeres dyrebareste i vores varetægt hver dag. Kommunikation er det vigtigste samarbejde. Udover den daglige kommunikation ansigt til ansigt, så er
aula vores kommunikationsredskab mellem vuggestuen og jer som familie. Der er derfor vigtigt at vi fra start af, får jer godt i gang med at bruge Aula.
Den første dag I kommer i vuggestuen vil vi hjælpe jer med at komme på Aula. Se også mere på www.aulainfo.dk
Det er et forældreansvar at tjekke sit barn ind/ud på ipad’en ved garderoben hver dag.
Derudover skal I bruge Aula til følgende;
at angive komme/gå tider for jeres barn (så vi kan planlægge jeres barns dag bedst muligt i forhold til søvn, mad og leg)
give besked hvis en anden end forældrene henter
at melde sygdom/fridage/ferie for jeres barn
se sovetider for jeres barn
sende samt modtage beskeder til/fra personalet
følge med i jeres barns dagligdag gennem billeder, video og skriftlige opslag
opdatere kontaktoplysninger, tlf. numre, vacciner mm.

I er meget velkomne til at gemme de billeder vi ligger ud af jeres børn, dog skal det understreges at disse IKKE må offentliggøres hvis der er andre børn/voksne på billedet.

Ved sygdom eller spontane fridage beder vi jer melde det ind på AULA inden kl. 9.00. På den måde kan vi få fordelt ressourcerne i huset bedst muligt samt planlægge dagen for resten af børnegruppen.
I er altid velkommen til at tage fat i personalet, hvis I får spørgsmål til Aula